Salgsbetingelser
Betaling
Det tilbys sikker betaling med VISA/Mastercard/AMEX/Diners via Verifone.
Selger:
Org.nr.
Rådmann Halmrasts vei 2
1337 Sandvika
Kontaktperson Rizwan Rafiq
E-post
Mobil:
Kjøper:
Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.
Priser
og merverdiavgift
Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.
Frakt
Alle kjøp på/ved Zouq AS, med adresse Rådmann Halmrasts vei 2, 1337 Sandvika
Betalingsvilkår
Du kan bruke VISA/Mastercard/AMEX/Diners når du handler.
Selger
kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra Selger til
Kjøper
Dersom
Kjøper bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Selger reservere
kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen
sendes.
Personopplysninger
Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen
informasjon rundt «link til personvern for sted»
Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort
tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Zouq AS vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke.
Kortinformasjon
Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Elavon, som er en sikker
elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All
kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
Avbestilling
Kostnadsfri avbestilling på take-away frem til maten er produsert (45 min før).
Cateringordre
kan kostnadsfritt avbestilles 3 dager før.
Bordreservasjoner
kan kostnadsfritt avbestilles dagen før.
Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du
oppdaget den, gi Selger skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil
påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre
videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp
(Forbrukerkjøpsloven).
Angrerett
Kontakt Rizwan Rafiq på e-post: [email protected] ved spørsmål rundt angrerett.
Uavhentede
varer
Varer som ikke blir hentet på utleveringssted på Zouq AS, med adresse Pedersgata 12
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal
forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan
kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er
tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no. Zouq AS vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.